Polityka prywatności
Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje o przetwarzaniu przez podmiot Kancelaria Radcy Prawnego i Mediatora Anna Łęgosz z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim Państwa danych osobowych, kiedy korzystają Państwo ze strony internetowej Kancelarii lub współpracują Państwo z Kancelarią.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest konieczne do nawiązania kontaktu z Kancelarią lub do skorzystania z usług oferowanych przez Kancelarię.
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego i Mediatora Anna Łęgosz z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, przy ulicy P.O.W. 5 lok. 210, 97-200 Tomaszów Mazowiecki (dalej: „Kancelaria”).
Mogą Państwo skontaktować się z Kancelarią w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. P.O.W. 5 lok. 210, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
- przez e-mail: kontakt@annalegosz.pl
- telefonicznie: 690 334 332
2. Cele przetwarzania Państwa danych osobowych
Kancelaria przetwarza dane osobowe w związku z nawiązaniem kontaktu za pośrednictwem skrzynki kontaktowej lub telefonicznie, a w razie zawarcia umowy – w związku z jej zawarciem i realizacją; a także gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię. Prawnie uzasadnionym interesem jest wykonywanie przez Kancelarię działalności gospodarczej, w szczególności oferowanie i realizacja usług oraz dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Przetwarzanie danych po ustaniu stosunku umownego służy również celom związanym z wykonywaną działalnością gospodarczą takim jak cele archiwalne, analityczne i statystyczne. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w zakresie, w jakim przetwarzanie stanowi wypełnienie obowiązku Kancelarii wynikającego z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
W określonych wyżej celach Kancelaria przetwarza Państwa następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. W razie świadczenia na rzecz Państwa usług, przetwarzaniu mogą ponadto podlegać następujące dane: NIP, REGON, firma pod którą prowadzona jest działalność gospodarcza, numer rachunku bankowego, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres siedziby firmy, adres zamieszkania.
Państwa dane są przetwarzane w formie elektronicznej (przechowywane w bazie danych Kancelarii) oraz w formie papierowej.
3. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Państwa dane będą przetwarzane przez Kancelarię przez czas niezbędny do zrealizowania celów, o których mowa w pkt. 2, w szczególności do upływu przedawnienia wzajemnych roszczeń. Dane osobowe mogą być przetwarzane dłużej, jeżeli na Kancelarię taki obowiązek nakładają bezwzględnie wiążące przepisy obowiązującego prawa.
4. Odbiorcy Państwa danych osobowych
Państwa dane mogą być przekazywane kategoriom odbiorców w następujących obszarach:
- obsługa płatności,
- księgowość i realizacja obowiązków nałożonych przepisami o rachunkowości,
- serwisowanie oprogramowania komputerowego,
- usługi pocztowe, usługi kurierskie czy logistyczne w związku z realizacją umowy.
5. Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania,
- prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych ze względu na Państwa szczególną sytuację (może być nieskuteczny, gdy istnieją po stronie Kancelarii: ważne uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności danej osoby, lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony Państwa roszczeń),
- prawo do przenoszenia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.